Pilates

Datum: 2010-04-14 Tid: 19:38:26

När jag nämnde pilates för min naprapat sken hon upp för det ska tydligen vara extra bra för mig att utföra med de problem jag har. Jag har provat pilates nu i några dagar och det känns riktigt bra! Ska alldeles snart slänga mig på golvet framför tvn för dagens pass men tror att det passet jag har är lite för mesigt för mig just nu då det är ihopplockat för efter en graviditet och kan börja utföras 4-6 veckor efter förlossningen så tidigare idag la jag en beställning på två nya dvd's som ska bli grymt roligt och testa när de dyker upp!

Basic Pilates DVD imageThe Secret To Flat Abs DVD image
Foto: Stottpilates.co.uk

Kommentera! | 0 st
Kategori: Träning och kost


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: