Vinst!

Datum: 2010-04-27 Tid: 18:04:53

Märkesvaror är ingenting jag vanligtvis vill ha mer än andra produkter och jag vet inte om det kommer från kvalitén sådana märken vanligtvis står för, det injobbade varumärket eller själva loggan men jag kan ändå verkligen förstå tjusningen som kommer med den lyxiga känslan som vissa märken jobbat hårt för.

På senaste har jag verkligen suktat efter en egen miu miu väska och idag damp avin ner i brevlådan från min traderavinst. Den är tyvärr inte i lika bra skick som säljaren påstod (ska skicka iväg ett mail till honom) men jag är endå nöjd då jag inte pyntat mer än 360 spänn inklusive frakt för denna sötnos i fuskläder med rosetter på sidorna. I like it a lot!






Foton: Privat

Kommentera! | 0 st
Kategori: Clothes & Accessories


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: