Huntress

Datum: 2010-04-26 Tid: 19:32:44

Idag har jag namnsdag och min mor har gratulerat mig som vid varje namnsdag och sen fick jag ett mycket uppskattat grattis-sms av min vän Sandra (Sandra är lite som en mini-mamma-typ som alltid har det spotless hemma och minns saker som namnsdagar, hon är underbar alla borde ha en Sandra i sitt liv) och sen så fick jag dessa ljuvliga rosor av min ljuvlige man när han kom hem från jobbet. Rosorna är inte bara från honom utan från småpojkarna med, mer vardagsromantik åt folket!

När jag var liten hade jag en mugg där det stod att Therese betyder jägarinna och den drack jag mitt thé ur varje morgon, jag kommer alltid minnas den muggen den är en bit mysig barndom för mig.


Foto: Privat

Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: