Hello weekend

Datum: 2010-04-16 Tid: 19:16:56

Helgen är här och även om den började långt ifrån hur det var planerat hoppas jag på att min onda hals inte blir värre och att vi får ett par riktigt trevliga dagar tillsammans jag och min familj.

Idag skulle vi egentligen träffat goda vänner och haft en playdate under dagen och ikväll var det meningen att jag skulle hem till en vän på middag men jag känner mig lite risig och vill inte bli ordentligt sjuk so I am keeping it on the down-low.

Imorgon är det dags för lite pain hos naprapaten och sen lunch hos fina familjen Bruhn.

Nu ska större delen av min familj, det vill säga de som är vakna ännu, bänka oss i soffan med resten av svenska folket för lite fredagsmys med chipsskålen i högsta hugg, I love it!

Ha en riktigt nice kväll!

 

Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: