What the fuck!

Datum: 2009-09-16 Tid: 21:15:55

Nu är jag riktigt pisst, här går man laglydigt runt och väntar på att säsong 3 av en av mina favorit serier Heroes ska börja sändas på tv4, man googlar runt då och då för att se om något datum är satt för seriestart men nada, absolut nada, när man letar.

Helt plötsligt utan någon reklam what so ever eller tillstymmelse av att snart kan man förvänta sig ta del av alla hunkiga hjältar och skurkar igen upptäcker jag att de har börjat sända säsongen och det även på sämsta sändningstid. Helt plötsligt out of the blue har de från noll info redan hunnit bränna av ca 8 avsnitt.
Grrrrr, dubbelgrrr, mängder av grrrrrrr!!!
Sååååååå nu har jag fått ur mig det, nu tänker jag sluta ödsla energi på det och koncentrera mig på att få tag på boxen istället för jag behöver min fix Heroes!


Bild: Google

Kommentera! | 0 st
Kategori: Underhållning


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: