Berg och dalbana

Datum: 2009-09-28 Tid: 21:29:42

I am back igen efter varit inlagd på sjukhus ytterligare en gång. Denna gång fördrev jag tiden med att plöjda igenom mig nästan hela andra delen av Sex and the city boxen och en fråga Carrie ställer sig i ett av avsnitten har ettsat sig fast i mitt sinne. Hon filosoferar kring kritik och hur andra ser på en och funderar kring varför vi allti tror/lyssnar på allt negativt folk säger om en och ser det mer som en sanning än allt positivt som sägs. För om du frågar dig själv, visst är det så?

Min kropp har åkt feberns berg och dal bana med frossiga toppar och svettiga dalar nu allt för många gånger den senaste månad och min kropp är helt utpumpad av allt som den fått utstå. Det hade verkligen varit skönt med lite vila nu och jag längtar efter en härlig höst tillsammans med familjen.

Nu är det Anna Anka och resten av blondygänget som ska underhålla mig! Jag antar att de flesta av er andra kollar ni med! Ha en skön kväll!

Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: