Mammaledig

Datum: 2009-10-06 Tid: 15:26:45

Mammaledig är ett otroligt vilseledande ord för ledig är man definitivt inte. En av J´s bästa vänner har 3 kids och han säger att efter 3 pappaledigheter så vet han med all säkerhet att det är mer jobb att vara hemma än att vara på jobbet och på ett sätt håller jag med då man inte sitter med fötterna på bordet direkt, tvärtom och ju mer kids desto mer pussel.

Det är minst sagt full rulle men jag njuter i stora drag av att vara hemma med mina älskade, fina, underbara, skrikande, trotsiga, trötta, glada, pigga och sköna barn :D

Den tid som jag är ensam med junior liten har även den blivit fullspäckad med promenader, playdates, barnvagnsbio och fikor och besök och jag ser verkligen fram emot nästa dag då inget är planerat som dyker upp någongång nästa vecka ;) Busy busy bee!

Kommentera! | 1 st
Kategori: Att vara förälder


Kommentarer
Heidi

Det var så kul att träffa dig idag sötaste. Blir alltid så glad när du kommer och hälsar på.

Och lilla Milo var så underbart vacker och söt. Precis som mamma sin.

Hälsa familjen. Puss!

Skrivet: 2009-10-06 kl. 19:54:21
URL: http://mizzpink.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: