Värk

Datum: 2009-11-10 Tid: 23:28:54

Jag har ont i fötterna så mýcket som jag gått de senaste dagarna har minst gått en mil om dagen och lyckats genomföra det genom att inte ta bussen utan bara gå gå och gå. Måste köpa bättre pjux om jag ska knata så här mycket!  Damn vad gött det känns, känslan av att ha bestämt sig och att genomföra det om ett tag kommer även "Gymet here I come"!

Vägde mig även idag när jag var på föräldragathering på bvc, jag har 12 kg att bli av med och jag har gått ner ca 1 kg sen förra veckan, kommer inte ihåg exakt men sist jag vägde mig där stod vågen på 72 komma någonting (tror det var 4) och nu stod den på 71.2 om jag inte minns fel men min amningshjärna kan mista sig anyhow så går det åt rätt håll, yey!

Toodles darlings.

 


Foto: Google

Kommentera! | 1 st
Kategori: Träning och kost


Kommentarer
Linda

Lycka till på vägen, har 4 kg till min ursprungsvikt och de verkar ha stannat av så de är väl bara att kämpa på :P Typiskt att fika & godis e så gott när man är mammaledig :P

Skrivet: 2009-11-11 kl. 10:53:01
URL: http://bettieli.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: