Skavlan förgyllde min kväll!

Datum: 2009-11-27 Tid: 22:10:55

Skavlan gästas av en av mina husgudar när det kommer till humor Fredrik Lindström, i min värld blir allt han rör vid till guld, hysteriskt roligt guld. Han gör sådana fantastiska iaktagelser i vardagen och återberättar dem spot on. Har ni inte ännu någon gång sprungit på hans bok "Vad gör alla superokända människor hela dagarna" så rekommenderar jag er det å det varmaste och läsa den.

Programmet avslutades även med en fantastisk låt, Thåström är vanligtvis ingen favorit sådär men låten han framförde var rysligt bra. Den hette Kort biografi med litet testamente och jag måste säga att låtidén är helt genial, lyssna på den och texten! Musiken påminde lite om mina favoriter Mogwai.

Nu ska jag hoppa i säng, upp tidigt imorgon och iväg på äventyr!

Kommentera! | 0 st
Kategori: Tävling


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: