Hysteri!

Datum: 2009-11-23 Tid: 11:12:12

Twilight hysterin har nog ingen undgått oavsett om man är en biten tonårstjej eller inte. Själv tycker jag första filmen är bra men som jag sagt tidigare så hade jag hellre sett den i mer vuxen tappning men då jag är en riktig sucker för vampyrfilmer b-film eller inte så njöt jag givetvis i fulla drag av alla heta vampyrer och dess mystik. Precis som miljontals kjoltyg världen över trånade jag mest över Robert Pattinsons rollfigur, för jag måste säga att precis som han själv sagt i en intervju så är det hand rollfigur Edward Cullen som alla flickor förälskar sig i och inte han och jag kan inte annat än att instämma.

Däremot så hittade jag en riktigt het bild på själva Robert som jag givetvis måste dela med mig av.



Foto:Kandisnytt.msn.com

Jag ser fram emot den aktuella andra filmen i ordningen och även om jag inte väntar mig ett mästerverk så väntar jag mig några timmars ren och skär underhållning!

 

 

Kommentera! | 1 st
Kategori: Underhållning


Kommentarer
Sandra

Hjärtat kan inte mer än att hålla med dig, och du vet ju hur det var med Logan;). Självklart är det hans rollkaraktär man blir kär i. Har inte heller sett den nya, but I will!! Puss söt

Skrivet: 2009-11-23 kl. 16:40:14
URL: http://lantistjejistorstan.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: