Skön söndag!

Datum: 2009-03-22 Tid: 19:44:51

Mamma och man var på fikabesök i förmiddags då det varit på besök i den kungliga hufvudstaden för att se Buddy Holly, mycket mycket trevligt! Innan det hann vi äta god frukost och jag i min tur sandpapprade de resterande prylarna i hallen som skulle betsas och min kära make betsade dem sedan ute på taket (vi bor i en charmig vindsvåning med sunkigt badrum där det finns möjlighet att gå ut på taket) och jag hjälpte även till med slutfinishen då jag inte kunde hålla mina fingrar i styr.

Efter fikat åkte vi och storhandlade på Coop Forum och svängde även in på Coop Bygg och fick med oss nytt munstycke till duschen och perfekta väggdekaler till hallen, ska visa bild sen när allt är klart!
Hittade även den blivande tapeten som ska pryda väggen i hallen som stått omålad i allt för många år nu, även innan vi flyttade in och J´s bror och min svägerska härskade här mellan väggarna stod den omålad under lång lång tid, så nu är det äntligen dags!

Tacos till middag och skön stämmsång á la familjen Storm avrundade dagen med låten En liten kyckling som är en barnvisa jag lärde mig när jag jobbade på dagis i Oslo för många år sedan, en av V's favoritsånger :) Han rockar den fett!

Lite synd har det varit om mig ocjså, och är fortfarande, då en lagning på ena visdomstanden längst upp gick sönder förra sommaren och jag har ännu inte fått tummen ur att laga den. Nu så har hållet blivit större och hålets form ändrats vilket resulterat i att ena kanten är as-vass och har skapat ett litet sår i mungipan under dagen :( Har tid till tandläkaren om några veckor men får nog skjuta fram den och be dem dra rackarn lite tidigare än planerat!

Snart blir det Mia och Klara och tråkiga måsten så som packa matlåda till morgondagens arbetsdag.

Hoppas ni haft en skön avslutning på veckan!

Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: