Beräknad ankomst närmar sig!

Datum: 2009-07-13 Tid: 22:38:32

Inne i v. 35 nu och det är endast 5 veckor kvar till beräknad förlossning och nedräkningen har börjat på allvar! Resten av familjen semestrar i Österlen och jag passar på att vila då det inte blir så mycket av den varan med en 2,5 åring i huset och då står vila högt upp på listan när man är 19 kg tyngre. Efter att jag tagit mig och mina gravidhormoner samman efter att de åkt imorse, saknad dem redan innan de åkt, så bänkade jag mig framför tv:n o har suttit där nu hela dagen  för att hetskompensera alla dagar jag behövt ligga ostörd framför dumburken eller en god bok! :) Men trots att jag längtat efter att inte göra något alls och slippa alla måsten som en galning så kan jag inte riktigt slappna av utan min familj vid min sida, utan dem känns allting en smula meningslöst helt enkelt men jag ska ta dessa dagar till vara på bästa sätt och fortsätta i samma anda som denna dag bestått av.


Foto: Google

Kommentera! | 0 st
Kategori: Att vara förälder


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: