Lördag

Datum: 2009-01-31 Tid: 15:02:21

Idag skulle vi egentiligen på V´s kompis C´s 2 års kalas men min älskade man har spytt hela natten igenom inprincip så det blir ingenting med det. I förmidags så var jag på Hudsalongen på Regeringsgatan i Stockholm och fíck en ansiktbehanlding där jag fick hjälp att ta bort milior som jag fått. Milior är överproducerad talgproduktion som skapar små vita prickar under huden som man kan få av vissa produkter om man har känslig hud, vilket jag har.

Hudterapeuten jag träffade är en riktig keeper och jag tänker gå till henne nu varannan månad ungefär. Att bara ta bort milior (fast hon tog porrmaskar och sånt hon såg med) och sedan få en lugnade ansiktmask på de partierna som vi rensat kostade endast 295 kr.

Jag har den senaste tiden kämpat med min hud då jag fått finnar i pannan och provat en mängd olika ansiktprodukter men ingening har hälpt. I julklapp av min bästa vän fick jag ett startkit av ett märke som hjälpt hennes svåra acne att försvinna helt har även hjälpt mig på bara några veckor. Men innan jag uttalar mig om det helt vill jag testa det en stund till. Fick med mig fullstorlek på de produkter som jag anänvder ur det sortimentet och det var ren och skär lycka att ställa in dem i badrumsskåpet precis!

Fynda även ett par stövlar på Mixage på vägen hem för 500 kr och nu så får vi ara hoppas att det var den grekiska maten vi tog med oss hem igår som gjorde J sjuk och att det inte är kräksjukan!

Hoppas ni får en underbar lördag, nu ska jag busa med min son!

Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: