Alla hjärtans dag

Datum: 2009-02-15 Tid: 07:35:28

Planen:

Hotellnatt på tu man hand
Äta middag på mysig restaurang på vägen till hotellet så att vi kunde spenderar hela kvällen på rummet i varandras famn
Spica upp saker och ting med heta underkläder
Inslagen present till min darling: Hjärtat får inga rynkor av Mark Levengod

Realiteten:

Magsjuka invaderar och jag spenderande dagen i horisontaläge i soffan med hink och filt
Ingen middag alls
Sunkig morgonrock och sketna myskläder
Presenten till darling blev inte ens inslagen
Avboka barnvakten
Raincheck på vår romantiska hotellnatt


Man har en till två städdagar på dagis varje termin och denna helg fall lotten på oss, J fick städa själv då jag var fullt upptagen med att spy hemma. Besvikelsen var stor, större, för oss både två än vi någonsin hade anat att vår hotellnatt blev inställd. Har varit lite tufft på senaste och vi hade verkligen behövt denna oas av hotellsäng, lång sovmorgon och hotellfrukost, men, vi tar det en annan helg.

Hoppas er alla hjärtans dag inte inräknade spyor ;)


J, om du läser detta, jag älskar dig djupt!


Foto: Google

Kommentera! | 2 st
Kategori: Love


Kommentarer
Lola

Usch, stackars :( Krya på dig! kram

Skrivet: 2009-02-15 kl. 10:47:56
URL: http://lolasix.se
inthemake

Usch va jobbigt, men ni tar igen det ;)

Skrivet: 2009-02-16 kl. 07:43:55
URL: http://inthemake.se

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: