Time after time

Datum: 2009-12-31 Tid: 12:41:19

Ett nytt år börjar ta slut och för vår familj har det varit ganska turbulent med en tung graviditet som genomsyrat det mesta under den första delen av året. Detta toppades med en flytt och även jobb som tar mycket energi och i allt detta ska man vara en bra (ja helst perfekt) förälder, maka/make, vän och kollega och det vet vi alla att det inte alltid är så lätt som det låter alla gånger.

Vi blev i slutet av aug välsignade med vår älskade lille Milo och denna lilla humoristiska kille förgyller våra liv kolossalt tillsammans med sin storebror! Vi är givetvis på banan igen som alla gånger tidigare och även de som komma skall. Denna jul har varit ren och skär soulfood och den har läkt allt som legat kvar och skavt och som behövts läkas.

På vårt bröllop spelade min fantastiskt musikaliska svåger gitarr och sjöng. Vi fick bland annat varsin låt i gåva av honom och min present var Time after time och på sista dagen av 2009 vill jag dela med mig av Eva Cassidys fantastiska version av denna låt till er då det var ett liknande arrangemang som spelades på bröllopet, det var så vackert att jag fick tårar i ögonen! 

Denna låt kan också beskriva detta året på många olika sätt och Jens om du läser detta, jag älskar dig av hela mitt hjärta tack för allt detta år, lets make 2010 magical!



If you're lost you can look and you will find me
time after time
if you fall I will catch you, I'll be waiting
time after time.

Jag hoppas att alla har någon i sitt liv som tar emot er när ni faller och att ni alla får ett gott nytt år och ett fantastiskt 2010!

Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: