Fjärde advent...

Datum: 2009-12-20 Tid: 13:36:56

Fjärde advent idag och inte många dagar kvar tills julafton och långt ifrån alla klappar, mat och städ är klart men det är inga problem det fixar sig i veckan.

När V kommer hem från oncle sen så ska vi tända fjärde ljuset och adventsfika. Ser verkligen fram emot att ha alla samlade här hemma imorgon igen, det är som jag alltid sagt, det är mycket nyttigt och sakna varandra ibland men nu känner jag att jag har saknat färdigt för den här gången, kom heeeeem nuuuuu, båda två.


Foto: Google

Kommentera! | 1 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer
Heidi

Hoppas ni haft det mys pys sötaste. Vi kommer över i mellandagarna med lussebullar! Massa love =)

Skrivet: 2009-12-20 kl. 21:10:34
URL: http://mizzpink.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: