Namn

Datum: 2009-08-12 Tid: 12:52:23

Att spåna på namn är något som är riktigt kul dock har vi inte gjort det särskilt mycket under denna graviditet och svaret på varför är nog helt enkelt att det inte funnits så mycket tid för det.

Mina förslag för en tjej under månadernas lopp har varit Vilja och Uma men J gillar inte någon av de namen. Hans förslag har varit Mirna och även om jag tycker det är fint så har det inte riktigt känts rätt. Men så igår när vi satt och spåna lite så kläcke jag: Nevada! Jag är inte säker på om J föll för det helt men jag kunde känna igen leendet han får när han gillar något så det kan mycket mycket väl vara något! Blir det en kille har vi i alla fall enats om ett namn för någon månad sedan och det är Milo.

Båda namnen är fina tycker vi och är lagom annorlunda samtidigt som de har lite attityd, precis som vi vill ha det!
Ska bli spännande och få träffa det lilla livet som bökar omkring inuti magen och se om namnen vi tänkt på passar, för så kan det ju också bli att det inte känns rätt när man väl träffat personen och får lära känna personligheten. Längtar så mycket nu!

Kommentera! | 1 st
Kategori: Att vara förälder


Kommentarer
Linda

Vilja tycker jag är jättevackert!! Har stora namndiskussioner här hemma, tänk att man inte alls är överens :P Själv älskar jag allt vad gubbnamn heter :)

Skrivet: 2009-08-13 kl. 21:54:47
URL: http://bettieli.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: