Bio date

Datum: 2009-08-19 Tid: 08:26:57


Foto: Goggle

Nu är äntligen bio daten bokad! På fredag sover V hos farmor och vi bänkar oss framför Public Enemies om det inte mot all förmodan skulle vara fullbokat. Är det fullbokat går jag mer än gärna och ser Tarantinos nya film Inglorious Basterds som enligt Tarantino själv är hans livs mästerverk.

Bio date följd av sovmorgon dagen efter är en lyx som kan liknas vid känslan av fantastiska spa paket eller en vecka på en himmelsk strand med god mat och dryck i skuggan av ett träd eller parasoll som tillsammans med milda vindar ger den där exakt rätta temperaturen.

Att vi sen inte ens kommer sova i samma säng den natten när vi kommer hem från bion på grund av mina gravidsnarkningar i kombination med mitt fantastiskt nätta rörelsemönster om nätterna är en hel annan femma och där flög den romantiska touchen ur fönstret på tre röda sekunder.

Däremot är det inget permanent och när man tänker på den där varma lilla kroppen som än så länge fortfarande inte sett dagens ljus så är det värt det.

Kommentera! | 0 st
Kategori: Underhållning


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: