Whats in your bag?

Datum: 2009-04-06 Tid: 09:47:47

Denna sköna donna undrar var vi har i våra väskor och då jag är mycket nyfiken av mig, både på vad andra har men framför allt på vad jag själv har i väskan så antar jag givetvis utmaningen!




Foton: Privata

1)Almanacka och penna 2)strumpor till healsen på jobbet 3)paserkort på jobbet
4)jordgubbs tuggummi 5)mini paraply 6)mobil 7)solglasögon och solglasögon fodral 8)plånbok 9)lilla sminkväskan, innehållande: pinup balm rasperry, false lash mascara, Blinc ögonfransböjare, blotting papper från EM, tops, blinc mascara, ögonbrynspenna 10)anti bactiel hand wipes 11)nagelfil 12)handcreme från Creative 13)näsdukar 14)pressat puder från EM 15)spegel 16)en liten ring som ramlat av från någon av mina kläder från märket STOCKHLM.


Vad har du i väskan?






Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: