Påskledig

Datum: 2009-04-06 Tid: 17:25:38

V's underbart mysiga dagis är stängt under påskveckan så jag har tagit ledigt från jobbet mån-tis och J är ledig ons-tors, fredag är ju en röd dag och inget jobb att behöva ta ledigt ifrån.

Jag och V har haft den mest underbara dag som vi spenderat mestadels, både förmiddag och eftermiddag, ute i solen.
Idag har varit en sådan dag som man känner sig som världens bästa mamma med tonvis av tålamod, mängder av stunder av kicknade skratt och allt har bara flytit på. Jag måste även tillägga att jag har världens mest charmiga och underbara son :D


Det är underbart med sådan här dagar som kontrast mot de dagar som man inte orkar gå ut eller inte har så mycket tålamod.

Den lill* i magen har även börjat göra mer väsen av sig vilket är mycket välkommet, det är så mysigt!

Kommentera! | 1 st
Kategori: Att vara förälder


Kommentarer
Inthemake

Ah men duuu, jag har inte fattat att du är gravid GRATTIS ;))

Skrivet: 2009-04-08 kl. 14:08:21
URL: http://inthemake.se

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: