Mysig helg...

Datum: 2009-04-05 Tid: 13:19:26

Lyckat italienskt restaurang besök med hela familjen i fredags följt av film och godis i soffan som vi inte ens orkade titta klart på som de trötta små barns föräldrar vi är.

Picknick på lördagsförmiddagen följt av en tur på stan med underbara Linda. På kvällen sushi och en massa skitsnack tillsammans med Heidi och våra respektive, mycket mycket trevligt :)



Min bilder
Min profilbild



Idag är J på kurs och V ligger just nu och sover och samlar krafterna då hans kompis Leo kommer vid två tiden. Vi ska vara premiär barnvakt åt Leo idag. Förra fredagen var det premiär för Leos föräldrar, goda vänner till oss, att vara barnvakt åt V och det gick toppen! Hoppas det går lika bra idag, men det tror jag nog allt :)

Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: