Brännboll och kalorier

Datum: 2009-04-19 Tid: 19:59:39

Helgen är snart över och jag har verkligen njutit av den i stora drag. I fredags slappades det i soffan och igår var det förmiddagsutflykt med familjen och sedan underbart mysig middag på Peppar med min vän Sandra som slutade med en kopp te respektive kaffe på Melowe.

Idag så har vi varit på pick nick med Linda och familj, fruktansvärt trevligt :D VI har klämt i oss en och annan kaka och bränt av lite brännboll med barnen, var ute i 3 timmar så jag känner hur det hettar på kinderna nu då solen tagit trots solfaktor i både ansiktkrämen och mineral-maken.

Nu blir det det nödvändiga ont som disk och fixa matlåda men efter det blir det inte många fler knop.

Skön helg indeed!

Kommentera! | 2 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer
Inthemake

Ahh picknick, det är ju sååå myyysigt :)

Skrivet: 2009-04-20 kl. 14:53:16
URL: http://inthemake.se
linda

ja kära nån, det var nice med både kakor och brännboll!



Love, Linda

Skrivet: 2009-04-21 kl. 14:49:17
URL: http://www.holysweet.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: