Wonderful

Datum: 2008-09-26 Tid: 15:57:06



Foton: Asos

Dita Von Teese samarbete med Wonderbra finns nu att köpa hos Asos, det är så mycket fint att jag kommer nog inte klicka hem en enda del på grund av beslutsångest.

När vi ändå pratar om Dita så måste jag nämna en parantes som gjorde mig så glad här om dagen. En arbetskamrat, som jag inte kännner alls eller varken pratar så mycket med även om det alltid är trevligt när man hamnar på samma lunchbord, kom fram med en helsida på Dita urriven ur en tidning och sa: -Här ta den här, tänker jämt på dig när jag ser henne, det är något visst, så du ska ha den här!
Visst det är ingen jätte grej men en otroligt fin gest och jätte kul tycker jag att en föebild till mig för hennes tankar till mig. Denna bilden var det, hon är så vacker!



Foto: Privat


Kommentera! | 1 st
Kategori: Clothes & Accessories


Kommentarer
inthemake

Vilken härlig känsla det måste varit ;)

Skrivet: 2008-09-26 kl. 20:42:51
URL: http://inthemake.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: