Uppfriskande!

Datum: 2008-09-16 Tid: 12:31:41

Det är verkligen uppfriskande och inspirerande att surfa runt bland sminkbloggarna och se alla härliga makeups! För ett tag sedan länkade jag till några extraordinära som jag inte kunde låta bli att uppmärksamma och det kanske blir en återkommande trend för här kommer några fler härliga makeups som jag beundrar lite extra!

Sminkan

Rouaa

Fakelashes

Inthemake

Själv så är det inte mycket variation på mina makeups utan det är några favoriter som det växlas mellan, ibland (ganska ofta i peroider) blir det inte mycket mer smink än underlag, piffade ögonbryn och på sin höjd lite rouge då är det speciellt uppfriskande att titta in hos alla kreativa själar!

Kommentera! | 2 st
Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


Kommentarer
inthemake

Aww du är ju bara fööör söt, tack gullet!! kram

Skrivet: 2008-09-17 kl. 08:08:11
URL: http://inthemake.blogg.se/
Rouaa

Tack! Du är så snäll och söt :D

Skrivet: 2008-09-20 kl. 18:54:26
URL: http://rouaa.blogg.se/beauty/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: