Top Shop

Datum: 2008-09-16 Tid: 12:13:13

Hos Therez läste jag att designern Ann Sofie Back har ett samarbete med Top Shop jag vet inte så mycket om henne men hon ska tydligen vara känd för sina svarta fodral så det passar mig som handen i handsken och väckte genast min nyfikenhet.

Denna klänning fångade min uppmärksamhet men för ca 1200 kr så blir det ingen kärleksaffär oss emellan även om den har en utsökt skärning i ryggen och sött som få. Om jag hittade en klänning som kändes 100% rätt så hade jag kunnat lägga de pengarna på den det gäller bara att prioritera i sina inköp, men det krävs väldigt mycket för att det ska kännas så pass mycket rätt och denna kläning är långt ifrån.


Kommentera! | 0 st
Kategori: Clothes & Accessories


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: