Pimpa iPoden

Datum: 2008-09-24 Tid: 20:39:58

Tillslut lyckades alla program uppdateras efter flertal misslyckade fösök igår och min lilla iPod kunde äntligen sättas i bruk! Pluggade in den och vipps fanns hela mitt bibliotek av musik (+ delar av J´s och även musik jag trodde jag raderat för länge sedan) så nu kan det spelas musik i leda, yey!

Pimpa iPoden är ett måste för mig som så lätt tappar dyra prylar i marken eller åtminstone repar dem så jag surfade smidigt in på mp3shop och blev väldigt glatt överraskad över de låga priserna jämfört med i butik och på andra webshoppar. Klickade glad i hågen hem två olika fodral (ett i läder och ett i tunnare lättare material) och ett par hörlurar som jag blivit tipsad om av H (min guide i den tekniska djungeln) så nu är jag utrustad!

Läderfodralet kostade 15 kr, Skyddsfodralet 5 kr och hörlurarna 79 kr, sen 50 kr frakt på det, som hittat!




        

Kommentera! | 0 st
Kategori: Inredning, prylar & ting


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: