My beloved!

Datum: 2008-09-16 Tid: 13:45:00

Kappan jag förälskade mig i men som inte fanns kvar i min storlek har kommit in igen fast nu i ull! Åh det är precis det som min garderob behöver, en varm jacka when to play dress up! Har min idiotvarma jacka från Everest som är mitt bästa vinterplaggköp någonsin men det hade varit nice och kompletera garderoben med en varm jacka/kappa som man inte såg ut som michelinegubben i att ta fram vid de mer fina tillfällena som förhoppningsvis vintern har att erbjuda. Frågan är bara om den är ett sådant nödvändigt köp att det går utanför köpstoppet... Tåls och tänka på, ordentligt.


Foton: Asos

Kommentera! | 1 st
Kategori: Clothes & Accessories


Kommentarer
inthemake

Woooww den är verkligen ursnygg!!!

Skrivet: 2008-09-17 kl. 08:06:59
URL: http://inthemake.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: