Min favoritrengöring: Olive Cleansing Dermanord

Datum: 2008-09-02 Tid: 17:52:15

Jag har under lång tid använt mig av Dermanords Olive Cleansing och jag kan inte vara mer nöjd. Jag rekommenderar Olive Cleansing  å det varmaste!

Dels är den ekolgisk (vilket är ett måste för mig när det gäller hudvård) och dels så tar den skonsamt men mycket effektivt bort all makeup och orenheter, svider inte i ögonen och lämnar huden återfuktad och behaglig.

Jag har även provat Face Refining Lotion (som ska vara bra när man övergår från hudvård med mineralolja till hudvård med vegetabiliska oljor då det passade mig då jag tidigare använt mig av Dermalogica) och den är bra den med även om den inte lämnat något djupt intryck hos mig, jag kommer efter att min andra tub nu är slut prova på någon annan hudkräm.

Har även provat deras Eye Cream och likaså med den så är den bra men inte så bra att jag kommer fortsätta vara den trogen, Olive Cleansing däremot den överger jag nog aldrig!


Foto: Dermanord

Kommentera! | 0 st
Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: