Lön

Datum: 2008-09-23 Tid: 18:43:18

Lönen är här och köpstoppet är slut! Köpstoppet hade dock fyra köp som kategoriserade sig som saker jag behöver och det var en hårspray, hårsnoddar, ullkappa och skinnstövlar. Jag är riktigt nöjd med köpstoppet och precis som målet var har jag kommit ur köpfrenzyn jag var inne i, lovely!

Ni som tittar in ofta vet att jag kollat in Sex and The City Shoebox och den klickades hem idag tillsammans med Dexter säsong 1. Har inte sett ett enda avsnitt med Dexter men det jag hört om den gör att jag helt enkelt måste ha den!





Till mumin-missbrukaren i huset beställde jag filmen Bilar och 2 avsnitt av Dora utforskaren så att han kan få ett lite mer varierat utbud.




Kommentera! | 1 st
Kategori: Underhållning


Kommentarer
Linda

Dexter måste man bara se ;o)

Skrivet: 2008-09-23 kl. 22:24:02
URL: http://bettieli.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: