Inspiration

Datum: 2008-09-29 Tid: 20:21:00

Min vän L hade gjort en jätte fin tatuering att lägga till i samling, denna gång prydde den hennes underarmen (blir nog sleevs på båda armarna på denna söta tösabit tillslut) och som vanligt när man ser någon som tatuerat sig med något vackert blev jag ordentligt sugen och peppad på att fixa till mina och även påbörja nya projekt för den delen!

Har änligen kommit på hur jag vill knyta ihop allt som jag har på benet. Den sträcker sig från foten till området runt knät och än så länge är det fjärilar, löv och min astrologiska karta. För att knyta ihop allt har jag tänkt mig japanskt klassiskt vatten a la old school och även flera fjärilar och även lägga till en annan typ av löv, nämligen lönnlöv. Det kommer bli underbart med de gula, oranga och röda tonerna som fjärilarna och löven är fyllda med i kontrast till det kornblå vattnet!

Ryggen är en helt annan femma som jag inte ens vill tänka på just nu, men en sak är säker och det är att den dagen tavlan är klar så är jag en glad tjej då det är en utdragen historia!





Kommentera! | 0 st
Kategori: Tattoo


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: