Freitag

Datum: 2008-09-12 Tid: 16:29:42

Fredagen är här och det är sweeeeeeet. Ikväll blir det pizza, något annat gott (kanske någon lyxig chokladbit) och tidigt i säng med min hunkbit till make. Imorgon vankas det kräftskiva och på förmiddagen ska vi städa på V´s dagis. Söndag erbjuder en husvisning och någongång under helgen måste vi även klämma in att åka och kolla på ett nytt vrålåk till V som jag spanat in på Blocket.

Vad ska ni göra? Jag är nyfiken som vanligt.

Kommentera! | 2 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer
inthemake

Här ska all koncentration mot hockey imorgon, det är Frölunda Fans day som ska besökas, det avslutas med match mellan Frölunda & malmö...YAY!

Skrivet: 2008-09-12 kl. 20:08:14
URL: http://inthemake.blogg.se/
Linda

Vad spännande med en husvisning!!

Här blir det jobb och familjemiddag med min och sambons familj imorgon, söndag slödag med ev. ett träningspass :D

Skrivet: 2008-09-12 kl. 22:48:03
URL: http://bettieli.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: