Dust It

Datum: 2008-09-17 Tid: 11:10:38

Jag har väntat på mina första Dust It från Baresso i ganska många veckor nu och mailade dem redan för någon vecka sedan då jag började bli lite fundersam över vart leveransen tagit vägen. Fick då svar att de varit slut o skulle komma in i deras lager åter igen dagen efter men ändock döck inga Dust It upp.

Mailade dem då igen och fick igår ett telefonsamtal av världens sötaste tjej som skulle dubbelkolla både med deras lager och med posten om de hade den och hur som helst skulle den vara på väg till mig fortare än blixten.

Jag är näst intill aldrig en tvär och sur kund framför allt då jag själv jobbar (snart jobbat) med service och my mama taught me good, men även om jag hade varit tvärr så hade det varit svårt med en så trevlig och serviceminded tjej som ringde upp mig som verkligen la manken till för att styra upp situationen, sånt gillar vi!

Summan av kardemumman är att jag verkligen rekommenderar Baresso.se, har beställt därifrån tidigare och det har aldrig varit några problem. Något annat som är stort plus i kanten är att de säljer Dust It till otroligt bra priser, eller vad säger ni!



Kommentera! | 1 st
Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


Kommentarer
Linda

Dust it är en riktig liten goding ;o)

Skrivet: 2008-09-17 kl. 19:55:48
URL: http://bettieli.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: