Det blir inte alltid som man planerat och tänkt sig...

Datum: 2008-09-14 Tid: 10:31:33

I fredags blev det ingen pizza utan sush (even better up!) och igår fick vi inte till någon kräftskiva men det blev en trevlig räkafton istället. Vrålåket som vi skulle titta på följde med hem men visade sig inte alls vara det vrålåk jag hade tänkt mig men för ynka 500 spänn så spelar det inte så stor roll, sittdelen till den kombivagnen vi har nu fäller ner sig själv så vad som helst är bättre än den.

Städningen av V´s dagis har vi skjutit upp till idag så efter visningen bär det av raka spåret dit. Jag är sliten som en klubbad säl och blir mer o mer förkyld för varje dag som passerar den senaste tiden så jag hade gett ganska mycket för att få göra absolut ingenting i några dagar med inga måsten what so ever, men, vi får ta det om si så där 18 år.

Förövrigt så tror jag V är begåvad med musikalisk talang! Han är tight med alla diverse tillhyggen han trummar med och tar alltid rätt ton. Han har förgyllt hela vår helg med att sjunga visor från dagis, han är underbar!


Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: