Dark Knight

Datum: 2008-09-21 Tid: 19:57:30



Igår var jag och min älskling på date! Vi började med sushi och avslutade den med biofilmen Dark Knight. Heath Ledger dominerar filmen och han bär den genom alla explosioner och vilda biljakter i 2,5 timma. Det rådde delade meningar om filmen efteråt då jag tyckte den var jätte bra medans J tyckte att den var bra men lite för långdragen. Jag insåg även under filmen igår något som jag inte förstått innan och det är att Christian Bale är riktigt riktigt het! Har ni inte sett filmen rekommenderar jag den, tyckte som sagt den var jätte bra. Det är dock lite vemodigt och se Heath Ledger göra sitt, mer eller mindre, livs rollstolkning och veta att han inte finns med oss längre.



Foton: Google

Kommentera! | 0 st
Kategori: Underhållning


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: