Hairdays

Datum: 2008-10-27 Tid: 19:46:10

                   
Foton: Privat

Lovade för ett tag sedan en faceshoot på nya frillan och då ni fått vänta längre än vad jag hade tänkt mig så tänkte jag kompensera med min frisyrresa de senaste åren, for what it´s worth.

Har haft enormt många olika varianter av frisyrer och färger genom åren. Ovan ser ni resan från sommaren -07 då jag klippte av mig mina dreads till en kort page som först behölls i den röd färg som mina dreads var i men snart färgades brunsvart. I våras avfärgade jag håret till den färgern som fotot nummer två visar, det visar även ett porträtt av en mycket trött mamma, hihi, och håret klipptes till en kort bob. Blev verkligen inte nöjd med färgen men efter den behandlingen mitt hår fått genomlida för att avfärga allt jag utsatt det för så var det inte så mycket mer att göra än att gilla läget. För ca en månad sedan (har inte riktigt koll på tiden) färgade och klippte jag mig till det som ni ser på de sista två bilderna och jag är för första gången riktigt nöjd med mitt hår sedan jag klippte av mig dreadsen och tror jag kommer ha denna frisyr och färg ett bra tag.

Japp, det var det, haha.

Kommentera! | 3 st
Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


Kommentarer
inthemake

Ahh du är så fiiin...;) :*

Skrivet: 2008-10-28 kl. 09:19:04
URL: http://inthemake.se
Linda

Du är väldigt vacker i den ljusa boben, jättefint!!

Skrivet: 2008-10-30 kl. 23:15:03
URL: http://bettieli.blogg.se/
Rouaa

du är skitsnygg! Fler bilder tack :D

Skrivet: 2008-11-02 kl. 02:50:05
URL: http://rouaa.blogg.se/beauty

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: