Nya tillskott i hudvårds ritualen...

Datum: 2008-10-13 Tid: 21:20:53

Min hud har verkligen ändrats de senaste åren och jag har mina egna teorier på vad det kan beror på. Jag tror att en hel arbetsdag vid datorn verkligen gör sitt och kanske även att hormonbalansen ändrats något sen jag fått barn (och andra faktorer) men i vilket fall som helst så har min hud gått från att vara torr och känslig till fet/blandhud.

Jag skrev för ett tag sedan om min favorit rengöring Olive Cleansing från Dermanord och jag har faktiskt varit otrogen och köpt på mig Juicy Beauty´s Cleansing Gel efter att jag hade använt upp ett prov av denna underbara rengöring i ren fröjd.

Olive Cleansing är perfekt på många sätt och vis: den tar bort all smink galant, är ekologisk och lämnar huden behaglig, lite grann som man smort in den och det är just på grund av det som jag vill prova något nytt för nu när min hud är mer åt det feta hållet. Jag vill ha en rengöring som är anpassad till det och som kanske kan hjälpa till på traven och matta ner.

Jag lovar att ge er en utförlig recention när jag använt den ett tag!

Ett annat nytt tillskott i hdvårdsfamiljen är 100% Coffeine Eye Creme och det jag kan säga efter att endast provat den två gånger är att den luktar gudomligt, känns bra på huden, och har en snygg, praktisk och hygienisk förpackning. En mer utrförlig recention om den utlovas givetvis också efter närmare bekantskap.

Jag beställde den på Style Exchange en sida från England som kunde erbjuda den till bäst pris inklusive frakt, varan kom snabbt och det var fina prover med i leveransen! Rekommenderar! Kolla in sidan här.





Foton från: Inezza & Style Exchange

Kommentera! | 1 st
Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


Kommentarer
Linda

Ögonkrämen är jag riktigt nyfiken på!!!

Skrivet: 2008-10-16 kl. 23:09:41
URL: http://bettieli.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: