Ny tradition...

Datum: 2008-11-30 Tid: 21:34:18

Denna helgen har jag och delar av min familj myntat en ny tradition. Min kära mor och hennes man hade bjudit sina barn och barnbarn på en weekend men inte berättat vad det var utan hållt det som en överraksning.

Mamma bjussade till och med på tågresan ner till Gbg i fredags och i lördags bar det iväg med bil till ett okänt mål. Vi landade på Falkenbergs strandhotell där vi badade och åt god mat och njöt av varandras sällskap värdarna uttryckte även en önskan om att vi (de, min familj, min brors familj + min mammas mans sons familj) ska träffas varje 1:a advent och göra någonting tillsammans, kanske inte åka uväg och på på hotell varje gång men i varje fall samlas och umgås. Så otroligt bra idé och intiativ, jag är rörd av deras omtanke och det kändes otroligt bra och starta denna tradition denna helg.

Väl tillbaka i Gbg idag eftermiddag hade vi lite tid över att slå ihjäl så vi tog oss en runda i Nordstan, J hittade lite praktiska saker på den där japanska delen i Åhlens och jag mig en MACs mineralize skinfinish Natural, expediten hjälpte mig att välja ut rätt färg och det blev en medium i detta pressade puder som ger min hy en silkeslen finish, me like a loooot!

VI har inte hunnit ta upp adventpyntet, men det får vi göra så snart vi kan någon dag i veckan, hoppas ni alla njuter av en skön första advent idag! Själv har jag haft en helt magnifik helg på alla sätt och vis!

Kommentera! | 1 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer
inthemake

Oh det lät verkligen som en kanonhelg..:)

Skrivet: 2008-12-01 kl. 07:59:20
URL: http://inthemake.se

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: