Helgen är här!

Datum: 2008-11-07 Tid: 18:35:28

Helgen är här och vi har precis kommit hem från lyktfesten på V´s dagis. En högtid de firar för att välkomna vintern då de stora barnen går runt huset och sjunger sånger i mörkret med egengjorda lyktor i handen, sååå sött.

Min babe är iväg och köper thai take-a-way och ikväll blir det en ordentlig myskväll som är välbehövlig som aldrig förr. Vi har inte haft särkilt mycket kvalitetstid på senaste tillsammans jag och J, och vi (läs: framför allt jag) är slitna som småbarnsföräldrar i vanlig ordning är som bidrar till att man behöver till och med fler myskvällar än vanligt.
Ska bli skönt o krypa ner i soffan med min älskling och bara slappa.

Hoppas ni får en skön helg :D



Foto: Google

Kommentera! | 1 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer
Suz

Hoppas du får en fortsatt trevlig helg du med!:)

Skrivet: 2008-11-08 kl. 18:33:04

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: