High Heels

Datum: 2008-05-11 Tid: 19:08:05

Har precis lärt mig gå i högklackat ordentligt, tog tag i saken och har haft med mig dem till jobbet och alla korta sträckor till faxen och lunchrummet har tillslut lärt mig att gå i dem utan att utsätta mina fötter för maximal smärta :)
Mer eller mindre aldrig haft högklackat tidigare förutom några tafatliga försök. Tycker det kan vara riktigt snyggt men har inte tyckt det varit värt det tidigare då jag helt enkelt tyckt det varit för obekvämt. Men nu går det relativt bra efter all träning :)

Om inte dessa sötnosar från Asos hade haft 13 cm klack hade jag gärn klickat hem dem, men över 10 cm ger jag mig inte på.

image217

Kommentera! | 0 st
Kategori: Clothes & Accessories


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: