Fullspäckat

Datum: 2008-05-10 Tid: 19:56:36

Varenda minut är bokad nu för tiden känns det som, i förrgår kom jag på att jag gifter mig om 14 dagar och fick stor panik innan jag insåg att vi faktiskt har allt under kontroll. Med tanke på hur välorganiserad jag är nuförtiden med budgettar och cheklistor så bör inte något glömmas bort, hoppas jag i vart fall!

Var och hälsade på i hemstaden förra helgen och hann både med att gå ut och shaka lite rumpa, träffa min bror och andra släktingar plus en underbar möhippa. Mina bästa vänner hade ordnat en fantastiskt dag, stort tack till er båda två, älskar er av hela mitt hjärta! Vi åkte karuseller tills vi spydde klädde ut oss till westernhoror med pengar både i urringningen på korsetten samt i strumpebandshållaren. Sen får man inte glömma geväret och pistolerna vi blev utrustade med, det var riktigt roligt på den fototagningen! Dagen avslutades med en mysig middag på en italiensk restaurang med röd-vit-rutiga dukar och tända ljus. När jag väl kom hem efter 12-13 timmar var jag helt slut, en dag jag aldrig glömmer!

På jobbet har det varit stort drama och jag har efter stor eftertanke beslutat mig för att inte dras in i det mer. Har redan sagt ifrån med besked och visat vad jag står men tänker inte ägna mer energi åt det även om en sida hos mig verkligen vill fortsätta denna diskussion då min rättviseådra inte kan med folk som snackar skit och beteer sig illa. Men man kan inte ändra på andra människor, punkt slut.  Då jag med klarhet ser all denna drama som spelas upp mellan folk som i sin tur beror på osäkerhet och rädsla tänker jag helt enkelt inte delta. Det är inte alltid det är lätt att ha perspektiv på någonting man är mitt i men när man har det, tänker jag dra fördel av det, och inte delta.
Man kan inte bekämpa eld med bensin, man får föda rädslan med kärlek.

Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: