Shopping Spree

Datum: 2008-03-21 Tid: 15:57:44

Nu när dollarn var rekordlåg passade jag på, lagom till mitt köpförbud tog slut som jag givit mig själv denna månad, att handla lite kläder från USA.
Hittade mycket till ett bra pris och det är alltid bra eftersom man måste räkna med att betala tull och införselmoms också, som är 25% av hela ordern. Detta klickade jag hem...

image189



Överst, från vänster: korsett/top från Tripp, Pencil-kjol från Lucky 13 med pistoler på varje höft, underklädsset från Monet Lingerie.

Nederst, från vänster: klänning från O´Daddyos (ska byta ut de rosa banden mot svarta), sedan 2 underklädes set även de från Monet Lingerie.

Längtar tills jag har dem i min hand..

Klänningen på How Cool tog slut innan jag hann klicka hem den, så då blev det inget därifrån, det är rätt dyr frakt där med, ca 200 kr, så lika bra det. Man får tänka positivt :)



GLAD PÅSK PÅ ER ALLIHOP! Hoppas ni får en mysig helg bland vänner och familj!




 

Kommentera! | 1 st
Kategori: Clothes & Accessories


Kommentarer
LookFabulous

Vad kul att du ska gifta dig! de ögonfransar jag rekommenderar är de förlimmade nr 1. artikelnr.4789
Tänk på att träna på att sätta på dem om du inte använd lösfransar förut, det kan vara lite trixigt :) lycka till!

Skrivet: 2008-03-23 kl. 18:01:55
URL: http://lookfabulous.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: