The Balm

Datum: 2008-07-29 Tid: 21:54:08

Dessa läckerbitar har länge figuerar på skönhetsbloggar och jag blir mer sugen på sötnosarna för varje gång jag ser dem, mest för de sköna förpackningarna om jag ska vara ärlig. Finns bl.a hos Inezza

Hot Mama är en multiprodukt med ögonskugga, rouge och highlighter i ett.

Bahama Mama är en bronzer som ska ge den perfekta solkyssta looken.

Sexy Mama är ett hyllat puder som ska passa alla hudtoner, så här beskriver Inezza det:

"Sexy Mamas unika formula med små, oljeabsorberande sfärer lämnar din hud mjuk och matt.

Men vänta...det är mer! Sexy Mama är osynligt, inte ens den mest närgångna beundrare ser några pudriga rester."








Foton: Inezza

Kommentera! | 2 st
Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


Kommentarer
Rouaa

älskar min sexy mama! klarar mig kanske en månad till. sen är det dags för en ny :D

Skrivet: 2008-07-29 kl. 22:38:04
URL: http://rouaa.blogg.se/beauty
Bjooti

Både sexy mama och bahama mama är underbara! Rekommenderar dem varmt!

Skrivet: 2008-08-01 kl. 22:33:09
URL: http://bjooti.net

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: