Snart Helg

Datum: 2008-07-24 Tid: 21:35:28

Igår kom familjen hem, det var skönt och få hem dem igen även om jag kunnat vara själv i en vecka utan problem, har en hel del underskott av egentid. Förutom några dagar i våras när jag var i Gbg för att hälsa på några vänner, och för övrigt blev hippad (tack darls, det var en underbar dag och en perfekt möhippa) så har jag inte varit helt själv längre än några timmar i taget sen min son föddes för snart 1,5 år sedan.

Efter jobbet igår åkte jag till söder för att fika med en vän. Han ska flytta till Umeå och plugga industridesign och det är givetvis kul för honom men synd för alla oss andra. Förutom min vän är han även min tatuera och jag vill gärna utnyttja hans tjänster en del i höst så vi blir klara med ryggtavlan once for all, men det kommer nog ta ett bra tag innan den dagen kommer då den är klar.

Snart kommer min kära mor och hennes man upp från Göteborg. Ska bli underbart och se dem, inte träffat henne sen bröllopet.

I helgen blir det nog någon skärgårdstur och en massa god mat.

Puss på er!

Kommentera! | 1 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer
ida

Haha okej. nej jag skulle nog kanske inte heller gå och köpa den egentligen, men den är så söt!!



tack detsamma :)

Skrivet: 2008-07-24 kl. 21:59:06
URL: http://karlssonida.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: