Oh My

Datum: 2008-07-27 Tid: 19:38:24

Min garderob har inte plats för så många mer nykomlingar för stunden men en önskelista tar ingen plats och kostar inga pengar :)

1. Denna outfit, kavajen på översta  bilden och matchande kjol nedan, från Route66 kan man köpa på Pinup Girl Clothing och hade passat mig som handen i handsken. Min favoritmodell Micheline bär dem och det är en fröjd för ögat.


Foto: Pinup Girl Clothing

2. Bubble Hem Mac från Asos in the style of Kate Moss


Foto: Asos

3. Linne från Sailor Jerry med Old School skepp och fjärilar, my favorite!


Foto: Sailor Jerry

Kommentera! | 1 st
Kategori: Önskelistor


Kommentarer
Bjooti

Jävlar vad snygg hon var, Micheline. Måste genast in och spana på den sajten - kläderna ser underbara ut och helt i min smak.

Skrivet: 2008-08-01 kl. 22:35:18
URL: http://bjooti.net

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: