Favourites

Datum: 2008-07-27 Tid: 11:11:04

Vilka bloggar läser ni regelbundet? Själv så tittar dagligen, till någon gång då och då, in hos mina favoriter:

Holysweet - blogg där underbara Linda samlar sina bakverk. Inte visste jag att tårtor och cupcakes kunde vara sådan konstverk innan jag träffade henne. Som toppen på moset är hon världens gulligast tjej med en stor portion humor, tycker om dig massor vännen!

Nessasarymakeup - skönhetsblogg som drivs av Vanessa, en sockersöt tjej som älskar rosa. Hon bör efter min egen slutsatts, ha den största sminksamlingen ever. Här får du ta del av enastående makeups, recentioner och tutorials.

Rocketqueen -skönhetsblogg, fantastiska EOTD (eye of the day), mängder av recentioner och tänkvärd läsning om skönhetsideal och allt som hör där till.

Vacker&Underbar - prestigelös personlig skönhetsblogg. Underbara sminkningar och personliga inlägg om allt som cirkulerar i hennes vardag.

I Nöd&Lust - personlig blogg som från början inriktade sig på bröllopsplanering. Skön humor och inspirerande inlägg om allt mellan himmel och jord.

MizzPink - the life and the tail of a girl. Personlig, genuin blogg om allt från mode, pyssel, kändisar, vänner och familj. Rosa och pastell. Varje dag får man dagens beat som kan vara allt från nostalgiska toner till hennes favoritlåt just nu. Det är roligt hur man kan kan lära känna delar av en person genom deras musiksmak. Heidi, tack för att du förgyller min dag på jobbet och via cyberspace när jag kommer hem!

 I ♥ ♪ - personlig blogg. För att uttrycka det med hennes egna ord: Ständigt på jakt efter kickar som lyfter livet från en monoton vardag till en gräddklick på moset. Rosa rosetter, tunna tuschpennor, mjuka hundar, kanelbullar och trumpetfötter med andra ord.
Här får man ta del av personliga tankar och prylar och ting som för det mesta kretsar kring vintage.

Fakelashes - skönhetsblogg som skrivs av en sprallig tjej med förkärlek för dans och neonfärger. Man blir alltid glad när man besökts hennes färgglada sida.

Once Upon a Time - sköna Pia som driver egen klädbutik med ekokläder i Gbg. Sen jag flyttat från Gbg blir det inte så många besök i butiken eller fikor i haga. Så jag får följa hennes bravader genom cyberspace istället.


Följer givetvis fler bloggar men dessa berör mig på ett särskilt vis.

Kommentera! | 3 st
Kategori: Underhållning


Kommentarer
Akrogirl

åhmen tack!! Vad gullig du är!!!!!

Skrivet: 2008-07-27 kl. 22:19:48
URL: http://www.vackerunderbar.se
Sublim

Haha, vafasen! Är man inte med på favvolistan längre.;(

Skrivet: 2008-08-02 kl. 01:21:15
URL: http://sublim.wordpress,com
Zandra

Vad glad jag blir över att hitta mig själv på din lista. Blöt puss till dig!!

Skrivet: 2008-08-14 kl. 21:02:42
URL: http://brollopsplaner.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: