Girls Talk

Datum: 2008-07-22 Tid: 20:42:22

Min vän och arbetskamrat fick skjuts hem från mig för en stund sen, tack gumman för en härlig dag!
Vad sägs om att starta dagen efter jobbet med sushi, toppa det med lite shopping och runda av med att kura ihop kring köksbordet tillsammans med en kopp thé, mackor och en jävla massa tjöt om allt och ingenting. En perfekt kväll!
Tack Heidi :)

Köpte en jätte söt klänning/tunika i vitt och svart idag. Försöker få in lite andra färger än svart i min garderob, och vitt och grått har gjort entré på de senaste plaggen jag köpt!  Foto kommer senare när den nya kameran införskaffats.

Hoppas ni har en underbar kväll

Kommentera! | 1 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer
Heidi

Gumman det här måste vi göra om!! SOON!! De a såå grymt mysigt härligt kul o bra för min lilla själ. Du rockar så mycket i min värld tjejen. Du e guld värd =)

Skrivet: 2008-07-24 kl. 21:37:26
URL: http://mizzpink.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: