Dillingers Escape Plan

Datum: 2008-07-22 Tid: 21:08:32

En av de bästa spelningar jag varit på är med Dillingers Escape Plan. De spelade på den intima scenen på rockklubben Sticky Fingers i Göteborg och det var ett jävla ös utan dess like! Deras energi är svår och uppnå  även för den mest virila tonårspojke hög på hormoner. De som sett dem vet vad jag menar. Deras skiva Miss Machine och deras skiva som de samarbetade med Mike Patton på, Irony Is A Dead Scene, var de enda plattor som snurrades hemma hos mig under en tid. Jag var besatt i vanlig ordning som jag gör när jag snöar in när jag tycker om något.

Here it goes, hold on to your hats!

Kommentera! | 2 st
Kategori: Musik


Kommentarer
Heidi

Jag veeet..vi dör snart..hehe.Bejbi klart vi käckar ute mumsa mums. Vart vill vi gå då tro?? Hmmmm...ska vi ta 45 minuters lunch då. Så jobbar vi en kvart extra ? Så har vi mer tid på oss o äta i lugn o ro =)

Skrivet: 2008-07-24 kl. 21:35:05
URL: http://mizzpink.blogg.se/
sara

kom å rösta fram vinnaren i modell för en dag tävlingen=)

Skrivet: 2008-07-24 kl. 21:35:48
URL: http://flippaut.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: