Cute Without The E

Datum: 2008-07-30 Tid: 20:47:35

Spralliga emo-pop får mig att tänka på för några år sedan. Kommer ihåg att jag fick en speciell känsla av just denna låt som jag än idag kan förnimma när jag hör den, även om den inte framkallar de känslor som den en gång gjort.
Hade då precis stigit in i ett nytt kapitel av mitt liv och såg på livet med helt andra ögon än jag gör idag. Levde ett ganska kaotisk och bitvis nedstämt liv med drömmar om galna partynätter och romantiska möten.

Idag är jag på en helt annan plats i livet, idag drömmer jag drömmar om hur vi, jag och min familj, ska forma vår framtid tillsammans. Jag är så tacksam för att jag har dem så det gör ont i mitt hjärta. Älskar er!

Kommentera! | 1 st
Kategori: Musik


Kommentarer
Wysteriia

Så lite så ;)

Skrivet: 2008-07-31 kl. 08:26:40
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: