Back To Business

Datum: 2008-07-07 Tid: 21:27:33

Idag var första dagen tillbaka på jobbet efter semestern. En sådan dag känns aldrig särskilt upplyftande. Alla var stressade då det var kort om folk på grund av semester. Men jag bestämde mig långt innan jag kom till jobbet att jag inte skulle stressa upp mig, och så blev det. Jag jobbade effektivt och fick mycket gjort som vanligt men stressade inte upp mig över det jag inte hann. Så ska jag försöka ha det resten av året! Det kommer bli lättare sagt än gort, I know, men jag ska göra mitt yttersta för att lyckas.

Efter mat och nattning av guldklimpen satte jag mig på träningscykeln, pratade i telefon med min bror under tiden och rätt som det var hade det gått 40 min, kände mig mäckta duktig då jag annars brukar sitta 20 min o räkna de sista minuterna, haha. Så det är min nya strategi för en fastare kropp, toight as a toigher, helst :)


Kommentera! | 2 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer
Akrogirl

Hej!

Jag är en av dom som alltid läser din blogg men aldrig kommenterar eftersom jag har dig i mitt rss-flöde. Jag ville bara säga att jag uppskattar din blogg och att den är bra! Hoppas du mår bra och njuter av sommaren!

kram, AkroGirl

Skrivet: 2008-07-18 kl. 14:14:52
URL: http://www.vackerunderbar.se
Heidi

Hihi..twindresses. Jag blev kär i den på direkten men vågad einte riktigt köpa den när jag första gången testade den. Men sen fick jag abstinens o gick tillbaka dagen efter..hehe. O glad e jag för de..jätteglad.

Förresten de va sååååå grymt kul o se dej igår. Saknat dej som attan. Ska bli kul o få träffa dej varje dag igen från o me måndag..the dream team back in bussines =)

Puss på dej snuttan o hälsa the family massor.

Skrivet: 2008-07-18 kl. 19:52:11
URL: http://mizzpink.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: