Talika Ögongel - Andra Rapporten

Datum: 2008-01-15 Tid: 21:10:59

Nu har jag använt gelen sen i början av dec och den lovar tjockare och längre fransar efter 28 dagar. Det kan jag tyvärr inte rapportera att den gör men däremot tycker jag att fransarna har blivit mer spänstiga av den. Om man applicerar gelen så blir ju fransarna däremot lite tjockare för att det är ett lager gel runt, men inte på något sätt utan gelen.

Jag använder gelen innan jag applicerar min mascaraprimer från Shiseido och då får jag bäst resultat med mina fransar så jag använder den i min dagliga sminkrutin och kan rekommendera den på så sätt. Men rekommendera den för att den skulle ge tjockare och längre fransar kan jag däremot inte göra.

image159

Kommentera! | 0 st
Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: